Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Odwiedź agencję PR Kraków - uzyskaj kompetentną pomoc profesjonalistów
Kiedy prowadzi się firmę, bez względu na to czy jest się wytwórcą, usługodawcą czy dystrybutorem, działania reklamowe winny być istotnym elementem podnoszenia jej rozpoznawalności. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na utworzenie i utrzymanie własnych oddziałów ds. marketingu, jednak małe biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, na ogół korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych.
Agencja marketingowa – ekipa profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to grupa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami wykorzystywanymi w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w sferze kampanii marketingowych w internecie (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (również DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Nowe firmy mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, koperty czy wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio zastosowane w trakcie projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, stoisk targowych, plakatów lub folderów. Agencja marketingowa przygotuje również interesujące, unikatowe teksty na stronę internetową firmy oraz opracuje schemat interakcji z klientami poprzez modne media społecznościowe, jak Facebook, Instagram i Twitter.
Do kogo adresowana jest oferta agencji reklamowej?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest przede wszystkim do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie oznacza to jednak, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji często polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu ds. reklamy i marketingu. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w organizacji targów, konferencji czy spotkań z klientami, które na ogół wymagają wielopoziomowego planowania, takie obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie wykwalifikowanej i harmonijnej grupy pracowników – należy zlecić jej opracowanie planu kursów czy też zaplanowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, należy jednak nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do szerokiego grona wykwalifikowanych specjalistów. Umożliwi to powierzenie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku marki.
Nasze dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]