Pozycjonowanie Krakow - usługa na miarę Twoich potrzeb

Znamy trzy popularne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu najważniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się najczęściej:
– dzielnicę (np. “sklep RTV Bałuty”)
– miejscowość (“restauracja Kraków”)
– państwo (“kompozytor Polska”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w przypadku przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do odbiorców rezydujących w konkretnym regionie. Ta strategia pozycjonowania jest przydatna też wtedy, gdy firma ma nieduży budżet reklamowy i nie ma możliwości walczyć o pozycje na frazy bez dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “nauka gry na fortepianie“, to “nauka gry na fortepianie Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon

Inny rodzaj pozycjonowania to trafne i wypróbowane rozwiązanie dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Dzięki właściwemu dobraniu fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z konkretna branżą, ale także stawki za reklamę w Google Adwords mocno się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail oznacza również dużo niższą konkurencję. Ważne jest też to, iż coraz popularniejszy jest trend wprowadzania uściślonych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– smartfon LG Q60 biały,
– buty sportowe Adidas Runfalcon białe sklep online,
– golarka Braun Seria 3 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie istotne przede wszystkim dla sklepów online. Za pośrednictwem tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę towarów mogą skuteczniej piąć się na pożądane pozycje w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni wyjątkową rolę przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Święto Pracy czy Dzień Kobiet. Ten wariant pozycjonowania będzie bardzo skuteczny, jeżeli popularna w danym czasie fraza zostanie odnaleziona i wykorzystana ze stosownym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. W większości wypadków należy zacząć je na 8-10 tygodni przed wybranym wydarzeniem, żeby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść witryny internetowej.

Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]