Sprzedajesz nieruchomości? Zdobądź klientów dzięki wirtualnym spacerom 3D
Wnętrza 3D to doskonały sposób na zaprezentowanie potencjalnym klientom naszego biura, nieruchomości czy powierzchni usługowej, z których zamierzają korzystać. Dla sporej ilości klientów okazja do obejrzenia danego wnętrza przed wyborem oferty jest niezmiernie ważna, a my wykonując taki wirtualny spacer z modelem 3D, pomożemy im podjąć korzystną dla nas decyzję. Czym zatem są wirtualne spacery i wnętrza 3D? Jak można użyć taką wizualizację do reklamy i czy powinno się to robić? Więcej informacji na ten temat przedstawiamy w dalszej części artykułu.
Czym jest wirtualny spacer z wnętrzami 3D?
Wnętrza 3D to wykonany na podstawie wielu fotografii model 3D danej nieruchomości, który oglądany jest niczym “domek dla lalek”. W takim modelu widzimy plan poszczególnych lokali, a my możemy go przesuwać, zbliżać i skupiać się na konkretnych pomieszczeniach. Model udostępnia się odbiorcom w wersji interaktywnej, tym samym mają oni dostęp do całej bryły nieruchomości oraz do wnętrz 3D. Niezależnie od opracowania samego modelu wnętrza 3D, możemy również wybrać interaktywną wersję ze spacerem wirtualnym. To wariant cieszący się sporą popularnością. Polega on na tym, iż poza przeglądaniem samego modelu 3D pomieszczeń, przykładowo hotelu lub biura firmy, jesteśmy w stanie przenieść się jednym kliknięciem do wybranego pomieszczenia, a potem zacząć jego zwiedzanie od środka. Wirtualny spacer 3D pozwala także przemieszczać się do innych wnętrz podobnie w rzeczywistości.
Jak mogę użyć wnętrza 3D?
Dzięki wnętrzom 3D z wirtualnym spacerem jesteśmy w stanie dokładnie pokazać odbiorcom wybrany budynek i jego pomieszczenia. Taką formę reklamy można zastosować do prezentacji hostelu, restauracji czy pracowni, jak również po prostu pokazać dużemu kręgowi odbiorców wygląd naszego przedsiębiorstwa “od środka”. Wnętrza 3D możemy również wykorzystać, w trakcie sprzedaży posiadłości, żeby przyszli nabywcy byli w stanie szczegółowo zapoznać się z nieruchomością.
Wnętrza 3D wraz ze spacerem wirtualnym opłaca się opracować z kilku przyczyna. Pierwszy z nich to opcja opublikowania ich na naszej stronie firmowej, w Google Maps lub udostępnianie ich w innych pomocnych miejscach. Wirtualny spacer z modelem 3D pozwala szybciej zachęcić klienta, by skorzystał z naszej oferty . Klienci, którzy poznają dokładnie naszą firmę obdarzą ją znacznie większym zaufaniem i zaczną postrzegać jako rzetelną markę. Jest to także świetna metoda na zabłyśnięcie na tle konkurujących z nami podmiotów, gdyż obecnie – pomimo powszechnego dostępu do tej technologii – nie wszystkie firmy ją wykorzystują. Model wnętrza 3D można zdobyć w prosty sposób — wystarczy zamówić jego przygotowanie u profesjonalnego fotografa.
Nasze dane:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]